Terapija soli ili Halo terapija – jedna od najefikasnijih i pristupačnih metoda lečenja respiratornih bolesti. Terapija prirodnom suvom solju ima pozitivan fiziološki i terapeutski efekat na respiratorni sistem i telo u celini.

Indikacije za terapiju soli:

• hronične respiratorne bolesti (bronhitis, traheitis, pneumonija, astma, laringitis)
• smanjen imunitet
• česte prehlade
• prehlade
• zavisnost od nikotina, hronični bronhitis pušača
• kožne bolesti (ekcem, dermatitis, koprivnjača, psorijaza, seboreja, pustularne lezije kože)
• starenje kože
• poremećaji spavanja (nesanica)
• hroničnog umora.

Kako to radi?

Zbog porozne površine blokova soli na zidovima prostorije, negativni joni soli se lako ispuštaju u vazduh. U takvoj mikroklimi, broj alergena i bakterija je značajno smanjen. Blokovi soli sadrže 97% natrijum hlorida, 3% drugih minerala (84 vrste) i elemenata u tragovima (jod, kalcijum, magnezijum, kalijum, natrijum, gvožđe, bakar, mangan, cink, selen, litijum) koji su neophodni za fiziološke procese tela su neophodni. So igra važnu ulogu u regulisanju jonske ravnoteže organizma, a ima i antiseptički efekat.

Halo terapija – u kombinaciji sa Panchakarma procedurama – doprinosi evakuaciji viška sluzi i sputuma koji sadrži patogenu floru, koji izazivaju razvoj prehlade. Pored toga, obnavlja kožu, poboljšava mikrocirkulaciju, što pomaže u zarastanju rana.

Tehnologiju koja se koristi u ovoj vrsti fizioterapije na klinici CALENDULA razvio je dr Volf. Blokovi soli dolaze iz Rumunije, iz rudnika Praid. Meko LED pozadinsko osvetljenje sa izborom tona boje ima smirujući efekat na nervni sistem i vizuelne organe zbog efekta terapije bojama.

Rezultat:

• prirodno čišćenje respiratornog sistema
  • ubrzanje oporavka od bolesti respiratornog sistema i štitne žlezde
  • otklanjanje simptoma hroničnog umora
  • jačanje imuniteta